2ο Μαθητικό Συμπόσιο Σχολείων ASPnet UNESCO Κ. Μακεδονίας.

Τη Δευτέρα, 28 Σεπτεμβρίου 2015, πραγματοποιήθηκε στις εγκαταστάσεις των Εκπαιδευτηρίων ΦΡΥΓΑΝΙΩΤΗ η πρώτη, του Σχολικού έτους 2015-2016, συνάντηση των υπεύθυνων Καθηγητών-Συμβούλων των Λυκείων του Δικτύου Συνεργαζόμενων Σχολείων ASPnet UNESCO Κεντρικής Μακεδονίας. Στη συνάντηση προσκλήθηκαν όλοι οι υπεύθυνοι καθηγητές-σύμβουλοι των Σχολείων του δικτύου όπως αυτοί αναφέρονται στον πίνακα των Λυκείων που ανήκουν στο δίκτυο ASPnet προκειμένου να συζητηθούν και να αποφασιστούν το θέμα και τα υποθέματα του 2ου Μαθητικού Συμποσίου. Σε αυτή τη συνάντηση επίσης προσκλήθηκαν και παραβρέθηκαν οι κυρίες

Κα Μιχελάκη Δ., υπεύθυνη του Γραφείου Περιβαλλοντικής Αγωγής της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης,

Κα Δαρδιώτη Α., υπεύθυνη του Γραφείου Περιβαλλοντικής Αγωγής της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Θεσσαλονίκης

καθώς και οι ακόλουθοι καθηγητές των παρακάτω σχολείων:

Νάννου Ξ.               ΓΕΛ Ελληνογαλλικής Σχολής Καλαμαρί Θεσσαλονίκης

Βαρβάρα Ν.              2ο ΓΕΛ Μίκρας

Σέντερης Π.               ΓΕΛ Ευκαρπίας Θεσσαλονίκης

Βουλγαράκη Α.          Αρσάκειο ΓΕΛ Θεσσαλονίκης

Αναγνώστου Ι.           Αρσάκειο ΓΕΛ Θεσσαλονίκης

Βασιλειάδης Λ.           Λύκειο Μουσικού Σχολείου Κατερίνης

Μπότσιου Β.              ΓΕΛ Πεντάπολης

Καζά Π.                     3ο ΓΕΛ Χορτιάτη (Φίλυρο)

Καρατζιούλα Ε.           ΓΕΛ Εκπαιδευτηρίων Φρυγανιώτη

Λύσσας Ν.                 ΓΕΛ Εκπαιδευτηρίων Φρυγανιώτη

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης συναποφασίστηκαν τα εξής:

  1. 1. Οριστικοποιήθηκε το θέμα του 2ου Μαθητικού Συμποσίου το οποίο είναι: «Η εκπαίδευση ως φορέας αειφορίας».
  2. Τα υποθέματά του Συμποσίου είναι                          
    α. Πώς το Σχολείο μπορεί να βοηθήσει στην αντιμετώπιση κοινωνικών κρίσεων και ειδικότερα στο προσφυγικό ζήτημα;                          
    β. Παραδείγματα αειφορίας στην τοπική κοινωνία. Καλές πρακτικές ή προτάσεις για ένα αειφόρο σχολείο.                                 
    γ. Αειφορική διαχείριση του πολιτισμικού και φυσικού πλούτου της χώρας και επαγγελματικός προσανατολισμός.
  3. Το 2ο Μαθητικό Συμπόσιο του Δικτύου ASPnet UNESCO Κεντρικής Μακεδονίας θα πραγματοποιηθεί το διήμερο Παρασκευή 4 και Σάββατο 5 Μαρτίου 2016.
  4. Οι επιτροπές των μαθητών/τριων που θα συμμετάσχουν από κάθε Σχολείο θα αποτελούνται από μέγιστο αριθμό δέκα (10) παιδιών συμπεριλαμβανομένων και των μαθητών/ριων που θα μετέχουν στο Καλλιτεχνικό Πρόγραμμα.
  5. Ορίστηκε ότι όλοι οι υπεύθυνοι συντονιστές καθηγητές θα στείλουν περιλήψεις σχετικά με το καλλιτεχνικό πρόγραμμα με το οποίο θα συμμετάσχουν στο συμπόσιο μέχρι την Παρασκευή 11 Δεκεμβρίου 2015.
  6. Μέχρι τις 11 Δεκεμβρίου 2015 θα πρέπει να έχουν αποστείλει όλα τα Σχολεία που θα συμμετέχουν συμπληρωμένη τη φόρμα συμμετοχής, η οποία θα τους αποσταλεί ηλεκτρονικά, καθώς και τις λίστες με τα ονόματα των μαθητών/τριων που θα συμμετέχουν. Τέλος θα ορίσουν το όνομα του προέδρου και του γραμματέα της ομάδας τους.
  7. Ορίστηκε ότι μέχρι τις 11 Δεκεμβρίου 2015 πρέπει να παραδοθεί στο Σχολείο διοργανωτή κατάσταση με τον αριθμό των εικαστικών έργων με τα οποία θα συμμετάσχουν στο εικαστικό τμήμα του συμποσίου.
  8. Μέχρι την Παρασκευή 5 Φεβρουαρίου 2016 θα πρέπει να έχουν αποστείλει όλα τα Σχολεία το υλικό (PowerPoint, dvd,cd, κ.λ.π.) που θα χρησιμοποιήσουν στο Καλλιτεχνικό Μέρος. Αν ένα Σχολείο προετοιμάσει θεατρικό δρώμενο, θα πρέπει να αποστείλει μια σκηνοθετική περιγραφή του δρώμενου. Επίσης, μέχρι την ίδια ημερομηνία, θα πρέπει να έχουν αποσταλεί τα έργα των μαθητών/τριων που θα πάρουν μέρος στην Εικαστική Έκθεση.
  9. Η προσέλευση των Σχολείων στην Αίθουσα Εκδηλώσεων των Εκπαιδευτηρίων ΦΡΥΓΑΝΙΩΤΗ θα γίνει κατά το χρονικό διάστημα 9:15 – 9:45 την Παρασκευή 4 Μαρτίου 2016.

10.  Η αποχώρηση των Σχολείων την 1η ημέρα διεξαγωγής του Συμποσίου θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί μέχρι τις 21:00 της ίδιας μέρας.

11.  Αποφασίστηκε ότι η επόμενη συνάντηση των Συμβούλων-Καθηγητών θα πραγματοποιηθεί στις 25 Ιανουαρίου 2016 ημέρα Δευτέρα και ώρα 15:30 στο Λύκειο των Εκπαιδευτηρίων Φρυγανιώτη.

Ελληνικα