Στην Κεντρική Σκηνή του 7ου Μαθητικού Συνεδρίου Πληροφορικής, μαθητές της Γ' Γυμνασίου των Εκπαιδευτηρίων Φρυγανιώτη παρουσίασαν το Τρισδιάστατο Παιχνίδι στο Blender , όπου χρησιμοποιεί μία ισχυρή rendering μηχανή που προσφέρει ρεαλισμό και δίνει τη δυνατότητα δημιουργίας: Εικόνων τρισδιάστατων και μη,Βίντεο- animations, Τρισδιάστατων χαρακτήρων, Πληθώρα κτηρίων – αντικειμένων - εικόνων. Στην εφαρμογή χρησιμοποιήθηκε και η γλώσσα προγραμματισμού Python.
Η εργασία απέσπασε πολύ καλές κριτικές από την επιτροπή και τους υπόλοιπους παρευρισκομένους.
Οι μαθητές που συνεργάστηκαν για τη δημιουργία της εφαρμογής είναι οι Γαζή Α., Θεοδωρίδου Η., Κοτρόπουλος Λ. και Λύσσας Κ. της Γ΄Γυμνασίου.
Οι μαθητές περιέγραψαν τον τρόπο δημιουργίας της εφαρμογής τους καθώς και τα οφέλη που αποκόμισαν από τη συνεργασία τους στο European School Radio το μαθητικό ραδιόφωνο που κάλυπτε της εκδήλωση.
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |