¨Προσομοίωση-Ανάλυση Πειραμάτων με Scratch…ing¨

Οι μαθητές της Στ΄ τάξης παρουσίασαν στο 4ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής τρεις αλληλοεπιδραστικές ενότητες με τη γλώσσα Προγραμματισμού Scratch. Με την εφαρμογή της γλώσσας προγραμματισμού SCRATCH κατανόησαν τις τρεις αλληλοεπιδραστικές ενότητες,  ΕΝΕΡΓΕΙΑ – ΘΕΡΜΟΤΗΤΑ –ΗΛΕΚΤΡΟΜΑΓΝΗΤΙΣΜΟΣ – ΦΩΣ της διδακτέας ύλης, μέσω των πειραμάτων φυσικής. Μέσα από ένα φιλικό γραφικό περιβάλλον ειδικά σχεδιασμένο και για μικρές ηλικίες οι μαθητές εξοικειώθηκαν γρήγορα στον προγραμματισμό και στις βασικές εντολές του. Εύκολα άρχισαν να σχηματίζουν-δημιουργούν τα δικά τους σενάρια, animations, παιχνίδια, κουίζ ερωτήσεων με τη χρήση πολλαπλών απαντήσεων τα οποία μπορούσαν άμεσα να εκτελέσουν, συνδυάζοντας τα τουβλάκια (εντολές) και καταλήγοντας στην επιβράβευση των μαθητών. Οι μαθητές προτείνουν, δημιουργούν υπολογιστικές εφαρμογές, υλοποιούν  τις ιδέες τους και  καινοτομούν  στην προσέγγιση απλών φυσικών εννοιών μέσω τεχνικών προγραμματισμού.