Augmented Assessment Αξιολόγηση υφιστάμενων γνώσεων αλλόγλωσσων μαθητών στους τομείς των Φυσικών Επιστημών και των Μαθηματικών χωρίς τη χρήση γλώσσας.

Με απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκε η εφαρμογή μέσα στην τάξη του προγράμματος «Augmented Assessment» στα Εκπαιδευτήρια Φρυγανιώτη κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς 2022-23.

Το έργο “Augmented Assessment” αποσκοπεί στην κάλυψη του κενού που υπάρχει κατά την αξιολόγηση των υφιστάμενων γνώσεων των αλλόγλωσσων μαθητών/τριών στους τομείς των Φυσικών Επιστημών και των Μαθηματικών, χωρίς τη χρήση γλώσσας και ταυτόχρονα με τη χρήση επαυξημένης πραγματικότητας.

Κατά τη διάρκεια της εφαρμογής αξιολογήθηκαν μαθητές και μαθήτριες του σχολείου μας που προέρχονται αποκλειστικά από την Κίνα ώστε να διαπιστωθεί, χωρίς τη χρήση οποιασδήποτε γλώσσας αλλά μόνο νέων τεχνολογιών και καινοτόμων διδακτικών και αξιολογικών εργαλείων,  το επίπεδο των υφιστάμενων γνώσεών τους. Την εφαρμογή στην τάξη πραγματοποίησαν οι χημικοί των Εκπαιδευτηρίων Φρυγανιώτη κ.κ. Παρισοπούλου Ε. και Γκατζιανίδου Θ., καθώς και ο μαθηματικός των εκπαιδευτηρίων κ. Λευκαδίτης Ν.

Το πρόγραμμα χρηματοδοτείται από το Erasmus+ της Ευρωπαϊκής Ένωσης και σε αυτό συμμετέχουν ως βασικοί εταίροι το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ως συντονιστής και οκτώ άλλοι φορείς (πέντε πανεπιστήμια και τρία παιδαγωγικά ινστιτούτα) από Ελλάδα, Κύπρο, Πορτογαλία, Ισπανία και Φιλανδία. Μέσω της συνεργασίας των εταίρων του έργου έχει δημιουργηθεί μια πρωτοποριακή επαυξημένη εργαλειοθήκη με τη μορφή διαδικτυακής βιβλιοθήκης για την υποστήριξη ολόκληρου του έργου η οποία χρησιμοποιήθηκε κατά τη διάρκεια της εφαρμογής.

Συνεχίζουμε σταθερά με συνεχώς ανανεωμένες και καινοτόμες εκπαιδευτικές δράσεις και πρακτικές!