Οι μαθητές της Ε΄ και Στ΄ τάξης από το Δημοτικό των εκπαιδευτηρίων μας επιδεικνύουν αλγοριθμική και δημιουργική σκέψη οικοδομώντας γνώση με τη χρήση της τεχνολογίας!
Οι Little Smart Programmers της Ε΄ τάξης ήρθαν σε επαφή με το εκπαιδευτικό περιβάλλον της γλώσσας προγραμματισμού Scratch και γνώρισαν τις βασικές εντολές του προγραμματισμού! Οι Little Smart Programmers προγραμμάτισαν το παιχνίδι ¨Ας παίξουμε Μουσική¨ δημιουργώντας μία μπάντα αποτελούμενη από ζωάκια με τα αγαπημένα τους μουσικά όργανα! Μεταμόρφωσαν το πληκτρολόγιό τους σε μουσικό όργανο με τις κατάλληλες εντολές!
Οι Smart Programmers της Στ΄ τάξης ως προγραμματιστές υλοποίησαν το παιχνίδι «Μπερδέματα» με τη γλώσσα προγραμματισμού Scratch! Οι χαρακτήρες-ήρωες μπερδεύονται, τρέχουν και κυλιούνται στη σκηνή! Στόχος του παιχνιδιού είναι οι Smart Programmers να κατευθύνουν τη δράση με τη σωστή χρήση των μπλοκ κώδικα και τη δημιουργία κατάλληλων σεναρίων.
Δείτε Περισσότερα Οι Little Smart Programmers προγραμμάτισαν το παιχνίδι ¨Ας παίξουμε Μουσική¨ δημιουργώντας μία μπάντα αποτελούμενη από ζωάκια με τα αγαπημένα τους μουσικά όργανα! Μεταμόρφωσαν το πληκτρολόγιό τους σε μουσικό όργανο με τις κατάλληλες εντολές! Χρησιμοποίησαν εντολές τις οποίες ενεργοποίησαν με συγκεκριμένα πλήκτρα από το πληκτρολόγιο καθώς και συνδυασμό εντολών από ποικιλία σχετικών κατηγοριών. Η αίθουσα πλημμύρισε από διαφορετικούς ήχους μουσικών οργάνων αλλά και τα χαρούμενα γέλια των παιδιών από το δημιουργικό αποτέλεσμα! Οι Little Smart Programmers συνεργάστηκαν και ενεπλάκησαν ενεργά στη διαδικασία κατάκτησης της γνώσης. Αυτενέργησαν και αλληλεπίδρασαν με αποτέλεσμα να οδηγηθούν στην εξοικείωση με τη γλώσσα προγραμματισμού Scratch. Οι Smart Programmers της Στ΄ τάξης ως προγραμματιστές υλοποίησαν το παιχνίδι «Μπερδέματα» με τη γλώσσα προγραμματισμού Scratch! Οι χαρακτήρες-ήρωες μπερδεύονται, τρέχουν και κυλιούνται στη σκηνή! Στόχος του παιχνιδιού είναι οι Smart Programmers να κατευθύνουν τη δράση με τη σωστή χρήση των μπλοκ κώδικα και τη δημιουργία κατάλληλων σεναρίων. Οι Smart Programmers χρησιμοποίησαν ακολουθία των μπλοκ κώδικα από τις εντολές Κίνησης για ελέγξουν τις κινήσεις και ανακάλυψαν πώς να κατευθύνουν τη δράση δημιουργώντας βρόχο επανάληψης! Επέλεξαν εντολές από τις παλέτα Συμβάντων, Ελέγχου, κίνησης και ήχου! Ενεργοποίησαν κάποια σενάρια ώστε να τρέχουν όταν πατηθεί συγκεκριμένο πλήκτρο. Και για επιπλέον πρόκληση, χρησιμοποίησαν τη λογική “εάν-τότε “ για να δημιουργήσουν ένα αστείο αποτέλεσμα όταν δύο αντικείμενα συντρίβονται!
Μέσα από τη δράση αυτή οι μαθητές εξοικειώθηκαν με τον προγραμματισμό και αποκόμισαν ταυτόχρονα τα οφέλη της συνεργασίας, της δημιουργικότητας και του ομαδικού πνεύματος!
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |