Τα παιδιά του Νηπιαγωγείου μας συμμετείχαν στον παγκόσμιο Διαγωνισμό της UNESCO με θέμα: ¨Ανοίγουμε το νου και την καρδιά στα παιδιά πρόσφυγες¨.
Στόχος του διαγωνισμού είναι η αφύπνιση των παιδιών ως προς τον σεβασμό των παιδιών-προσφύγων και των δικαιωμάτων τους.Μέσα από μια σειρά δράσεων τα παιδιά προβληματίστηκαν,γιατί οι άνθρωποι αυτοί αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν την πατρίδα τους και πώς θα μπορούσαμε εμείς να τους βοηθήσουμε να νοιώσουν ευπρόσδεκτοι και ασφαλείς.Στοχεύοντας στην καλλιέργεια της κριτικής τους σκέψης τα παιδιά καλούνται να ξεπεράσουν εμπόδια και προκαταλήψεις, έτσι ώστε να μάθουν να ζουν μαζί σε ένα όλο και περισσότερο πολύ-πολιτισμικό κόσμο.
Μέσα από μια συλλογική δουλειά τα παιδιά με γνώμονα τη φαντασία και την πρωτοτυπία εκφράστηκαν δημιουργικά με δύο έργα που είχαν ως θέμα: «Μια Ζεστή Αγκαλιά για τα παιδιά-Πρόσφυγες» και «Μεταναστεύοντας στην Ελπίδα».
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |