In the 7ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής μαθητές της Β' και της Γ' Γυμνασίου των Εκπαιδευτηρίων Φρυγανιώτη δημιούργησαν ένα παιχνίδι γνώσεων βασισμένο στο μάθημα της Χημείας. Ένα εικονικό εργαστήριο Χημείας δημιούργησαν μαθητές στο σχεδιαστικό πρόγραμμα Βlender. Ο χρήστης μπορούσε να χειριστεί τα όργανα του εργαστηρίου εκτελώντας πειράματα.
Οι μαθητές που συμμετείχαν ήταν οι Καραδημητρίου Κ., Μπόλκας Α. και Σαούλιας Η.από τη the second grade και οι Τσιμπάνη Μ. και Φιλαράκου Κ. από τη Γ΄Γυμνασίου.
Οι μαθητές περιέγραψαν τον τρόπο δημιουργίας της εφαρμογής τους καθώς και τα οφέλη που αποκόμισαν από τη συνεργασία τους, στο European School Radio το μαθητικό ραδιόφωνο που κάλυπτε την εκδήλωση.
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |