«Μαθητές Υμνούν την Ελευθερία: Εορτασμός της 25ης Μαρτίου»

Με λαμπρότητα και συγκίνηση τη Δευτέρα 24 Μαρτίου 2025, οι μαθητές των Fryganiotis Schools, τίμησαν την Εθνική Επέτειο της 25ης Μαρτίου, γιορτάζοντας την έναρξη της Ελληνικής Επανάστασης του 1821 και τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου. Η εκδήλωση, που πραγματοποιήθηκε στην Αίθουσα Πολιτιστικών Εκδηλώσεων και Θεάτρου του Σχολείου μας, ξεκίνησε με την επίσημη ομιλία από τον Διευθυντή του Σχολείου κ. Αθανάσιο Fryganiotis, ο οποίος αναφέρθηκε στη σημασία της ημέρας και την αξία της ελευθερίας.

Ακολούθησε η παρουσίαση του χρονικού της Επανάστασης του 1821 από τους μαθητές της Β΄ τάξης Γυμνασίου, μια συγκλονιστική αναδρομή στα γεγονότα που σημάδεψαν την ιστορία του έθνους μας.  Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στη σύγκριση του τότε με το σήμερα, αναδεικνύοντας τα διαχρονικά διδάγματα του ηρωισμού και της αυτοθυσίας των αγωνιστών του 1821. Η παρουσίαση, γεμάτη πατριωτικό πάθος, υπενθύμισε σε όλους τους παρευρισκόμενους τους αγώνες και τις θυσίες των προγόνων μας για την ελευθερία, και την διαχρονική τους αξία.

Η εκδήλωση κορυφώθηκε με ένα εντυπωσιακό πρόγραμμα παραδοσιακών ελληνικών χορών από τους μαθητές της Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου, όπου οι μελωδίες και τα χρώματα των χορών ζωντάνεψαν την παράδοση και τον πολιτισμό μας, δημιουργώντας μια ατμόσφαιρα γιορτινή και πανηγυρική. Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με την ανάκρουση του Εθνικού Ύμνου ενισχύοντας το αίσθημα της εθνικής ταυτότητας και της υπερηφάνειας.

Η συμμετοχή των μαθητών και  των εκπαιδευτικών  απέδειξαν για άλλη μια φορά την αγάπη και τον σεβασμό της σχολικής κοινότητας προς την ιστορία και την παράδοση της πατρίδας μας.

«Η φλόγα της ελευθερίας που άναψαν οι πρόγονοί μας το 1821, ας φωτίζει πάντα τον δρόμο μας. Ας θυμόμαστε τις θυσίες τους και ας αγωνιζόμαστε για μια κοινωνία όπου η δικαιοσύνη, η αλληλεγγύη και η ειρήνη θα είναι τα θεμέλια της ζωής μας. Ας διατηρήσουμε ζωντανή την ιστορία μας, μαθαίνοντας από το παρελθόν για να χτίσουμε ένα καλύτερο μέλλον.»

Την εκδήλωση επιμελήθηκαν οι εκπαιδευτικοί κ.κ. Ι. Ντέντας, Ν. Λύσσας, Δ. Πετράκη και Κ. Σπαθάρου.