«Ημερολόγιο Διάσωσης»-Διαθεματικότητα στην Εκπαίδευση σε πρόγραμμα του Πατριαρχείου.

Ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία η εκπαιδευτική, διαθεματική and διεπιστημονική of ours δράση, με τίτλο: «Ημερολόγιο Διάσωσης», στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού προγράμματος του Πατριαρχικού Ιδρύματος Πατερικών Μελετών, «Κιβωτός του Νώε, μια Σύγχρονη Ιστορία». Για 4η χρονιά, στη συνεργασία μας με το Π.Ι.Π.Μ. με Σύμφωνο Συνεργασίας, 20 μαθητές και μαθήτριες της Α’ Γυμνασίου, Αγγελόγλου Ν., Ανδρουλάκη Γ., Βασιλειάδης Π., Γούλα Μ., Γούλας Γ. (Ν.), Δημητριάδου Ε., Ιωαννίδης Α., Μπουδουρίδης Θ., Κατίδης Μ., Κεχαγιά Ζ., Κοτζιαγκιαουρίδου Α., Κουβαλακίδου Ε., Κουμπουροπούλου Σ., Μπουρουτζόγλου Φ., Νερσέσοβα Σ., Παπαστεφάνου Α., Παρούτογλου Β., Σοφιανού Μ., Σταυρίδου Θ. και Τομπουλίδου Ε., δημιούργησαν ένα ημερολόγιο διάσωσης, δηλαδή ένα αφιερωματικό ηλεκτρονικό περιοδικό στο οποίο έγραψαν άρθρα και αφιερώματα σχετικά με τα 4 ζώα που υιοθετήθηκαν εικονικά από μαθητές και μαθήτριες των τριών τμημάτων της of the first grade of Middle School. Ενδιάμεσος φορέας μεταξύ του Σχολείου μας και του Π.Ι.Π.Μ. φέτος ήταν το Κέντρο Περίθαλψης «Δράση για την Άγρια Ζωή» που εδρεύει στη Θεσσαλονίκη. Ένας σκαντζόχοιρος (Α΄2), μια καρδερίνα (Α΄2), ένα βραχοκιρκίνεζο (A΄3) και μια γερακίνα (A΄1), φιλοξενήθηκαν κατά τη χειμερινή περίοδο στο κέντρο περίθαλψης, ενώ τα έξοδα για τα φάρμακα και τη σίτισή τους καλύφθηκαν από τους μαθητές μας. Οι υπεύθυνοι του κέντρου αφού ενημέρωσαν διαδικτυακά τους μαθητές για τον σκοπό της εικονικής υιοθεσίας του ζώου, τους ενημέρωναν συχνά για την πορεία της υγείας των ζώων, ώσπου αυτά απελευθερώθηκαν στο φυσικό τους περιβάλλον.

  Όλη τη χρονιά, οι ομάδες εργασίας κάθε τάξης λάμβαναν φωτογραφίες και αναφορά από τους εθελοντές της Δράσης, έτσι ώστε να ενημερώνουν το Ημερολόγιο Διάσωσης που δημιούργησαν, εντάσσοντας αφίσες που έφτιαξαν, έργα τέχνης and άρθρα from the έρευνα που διεξήγαγαν για τα είδη των ζώων και τα χαρακτηριστικά τους, τους κινδύνους που αντιμετωπίζουν από την επέμβαση του ανθρώπου στη φύση, αλλά και σχετικά με τον ρόλο των ζώων αυτών στη λαϊκή παράδοση, στα παραμύθια, τις τέχνες και άλλα κείμενα.

Μπορείτε να δείτε εδώ το ημερολόγιο-περιοδικό που δημιουργήσαμε https://read.bookcreator.com/6pv6xg_GTFLDa9GavXc53iSk7w1pGHsY6dGdOPwiWfs/eWJL2PicRQ6o70XSL6-VWw να το διαβάσετε online, αλλά και να το κατεβάσετε σε μορφή e-pub και pdf ώστε να το τυπώσετε.

   Σκοπός του προγράμματος, στο πλαίσιο του μαθήματος των Θρησκευτικών, ήταν η βιωματική κατανόηση του βιβλικού παραδείγματος του ανθρώπου ως υπευθύνου, ρυθμιστή και προστάτη της Κτίσης.

Συγχαρητήρια στους μαθητές και τις μαθήτριές μας για την ευαισθησία και τον ένθερμο ακτιβισμό τους!