«Προγραμματιστές εν ….δράσει»

Συνέδρια Πληροφορικής Γυμνασίου, οι μαθητές ως προγραμματιστές

 Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος οι μαθητές μας συμμετείχαν στο 8ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής Κεντρικής Μακεδονίας που διεξάγεται στο Κέντρο Διάδοσης Επιστημών Noesis.

In κεντρική σκηνή μαθητές της Α΄2 Γυμνασίου συμμετείχαν με την εργασία τους «Ανακυκλώνοντας….», ένα πρόγραμμα που δημιούργησαν στη γλώσσα προγραμματισμού Microsoft Kodu και είχε ως θέμα τους τρόπους ανακύκλωσης και επαναχρησιμοποίησης υλικών. Η βιώσιμη ανάπτυξη του πλανήτη και στην αντιμετώπιση των περιβαλλοντικών προβλημάτων αναδείχθηκε μέσα από την εργασία.

Συμμετέχοντες μαθητές ήταν οι: Διόλατζη Χ., Ζεμπιλιάδου Πολιτσούκ Ε., Ζηβόντσης Δ., Κυλαντωνίδης Π., Κυριακουλάκος Π., Κωσταρά Ε., Μαυρομάτη Μ., Μπουζή Χ., Νικάκη Ο., Παπακωνσταντίνου Κ., Ρούσσου Α., Φιλαράκου Ε. και Ψαρρά Α.

In GameLand οι μαθητές της Α’1 Γυμνασίου : Γκιουλέκας Γ., Νικολάου Ν., Στεργίου Σ., Τζιβανόπουλος Μ., Τζιώκα Α., Τρικαλιώτης Θ. και Φαντέλ Ζ. συμμετείχαν με την εργασία τους «Διάσωση στον Άρη….», ένα πρόγραμμα που δημιούργησαν στη γλώσσα προγραμματισμού Microsoft Kodu και είχε ως θέμα τον πλανήτη Άρη. Οι μαθητές είχαν ως έναυσμα τις τελευταίες ανακοινώσεις της ΝΑSΑ καθώς και το βιβλίο: «Άνθρωπος στον Άρη» στο οποίο βασίστηκε η ταινία «Διάσωση». Ο Kodu, υποδυόμενος τον Μαρκ Γουάτνι μέλος της αποστολής ΑRES 3 απεσταλμένης της NASA με σκοπό την εξερεύνηση του Άρη πρέπει να επιστρατεύσει την ευφυΐα και την εφευρετικότητά του για να επικοινωνήσει με την Γη και να επιστρέψει σε αυτή.

Επίσης στην GameLand οι μαθητές της Γ’1 Γυμνασίου: Βλάχος Α., Μπόλκας Α., Παπαδόπουλος Α., Σαούλιας Η. και Φαρμάκης Α. παρουσίασαν ένα διασκεδαστικό παιχνίδι κατασκευασμένο στη γλώσσα προγραμματισμού MicroworldsPro. Το πρόγραμμα περιλάμβανε λαβυρίνθους στους οποίους ο χρήστης έπρεπε θα κατευθύνει τη χελώνα, ώστε να βρει τον τρόπο να εξέλθει χωρίς να ακουμπά σε κάποια σημεία των τοιχωμάτων των λαβυρίνθων ελέγχοντας την ταχύτητά και την κατεύθυνσή της. Διάφορα μηνύματα εμφανίζονται στη διαδρομή της χελώνας ανάλογα με τις κινήσεις της.

Οι μαθητές περιέγραψαν τον τρόπο δημιουργίας των εφαρμογών τους καθώς και τα οφέλη που αποκόμισαν από τη συνεργασία τους στο European School Radio το μαθητικό ραδιόφωνο που κάλυπτε της εκδήλωση.