Μετατρέψαμε την Κοινωνιολογία… σε Παιχνίδι!!!

Η Εικονική Επιχείρηση « PLAY _SO by FRYGANIOTIS College» συμμετείχε στο πρόγραμμα Μαθητική «Εικονική Επιχείρηση 2020», του Σωματείου Επιχειρηματικότητας Νέων/Junior Achievement Greece μαζί με άλλους μαθητές και μαθήτριες από 45 Λύκεια όλης της Ελλάδας, την Παρασκευή 28/02/2020 στο Mediterranen Cosmos, όπου παρουσίασε τα προϊόντα  της  σε μια πανηγυρική  εκδήλωση. Οι μαθητές των Εκπαιδευτηρίων Φρυγανιώτη διαφοροποιήθηκαν ως προς το «προϊόν» που επέλεξαν να παρουσιάσουν μιας και η εικονική επιχείρηση «   PLAY _SO by FRYGANIOTIS» αποφάσισε να προσφέρει τις ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ της στην εκπαιδευτική κοινότητα, με γνώμονα την καλύτερη και αποτελεσματικότερη προσέγγιση της μάθησης. Έτσι οι μαθητές μας παρευρέθηκαν πανέτοιμοι και προετοιμασμένοι φτιάχνοντας  ένα άρτιο και πλήρως εξοπλισμένο εκθεσιακό χώρο, παρουσιάζοντας, το Επιτραπέζιο παιχνίδι κοινωνιολογίας & App με ερωτήσεις και απαντήσεις, το οποίο ήταν αμιγώς προσωπικό τους δημιούργημα!

 Το περίπτερο της ομάδας μας  επισκέφθηκε  η κριτική επιτροπή του οργανισμού, η οποία συνεχάρη τα παιδιά μας για την καινοτόμα και πρωτότυπη ιδέα που παρουσίασαν. Ιδιαίτερο ήταν το ενδιαφέρον από μαθητές άλλων σχολείων, γονείς και εκπαιδευτικούς, οι οποίοι θέλησαν να μάθουν αναλυτικά τα οφέλη που προσφέρει το παιχνίδι της εικονικής επιχείρησης των Εκπαιδευτηρίων Φρυγανιώτη. Η « PLAY _SO by fryganiotis » αφορά στη σύλληψη και υλοποίηση μιας  ιδιαίτερα σύγχρονης τάσης μάθησης, κατά την οποία οι μαθητές της γ΄ λυκείου έχουν τη δυνατότητα να μαθαίνουν,  «παίζοντας»  όλη την ύλη του Σχολικού βιβλίου της κοινωνιολογίας  και να εμπεδώνουν την ύλη τους εύκολα και δημιουργικά. Η εικονική επιχείρηση «PLAY SO by Fryganiotis» δημιουργήθηκε μετά από τη διερεύνηση των μαθησιακών αναγκών των μαθητών της τρίτης λυκείου, οι οποίοι θα κληθούν να εξεταστούν για πρώτη φορά στο μάθημα της κοινωνιολογίας.  Τα πλεονεκτήματα είναι πάρα πολλά καθώς οι μαθητές εξοικειώνονται  με τη διαδικασία αφομοίωσης της κοινωνιολογίας  χωρίς καμία δυσκολία. Έτσι, το μάθημα κυλάει πιο εύκολα, με περισσότερο ενδιαφέρον, καθώς το επιτραπέζιο παιχνίδι σε συνδυασμό με τη χρήση σύγχρονων εκπαιδευτικών μέσων (app)  το κάνουν  πιο αποτελεσματικό.

Αξίζουν θερμά συγχαρητήρια στους παρακάτω μαθητές - δυνητικούς επιχειρηματίες της εικονικής επιχείρησης «PLAY_ SO  by fryganiotis»,  οι οποίοι κατασκεύασαν εξ ολοκλήρου μόνοι τους, τόσο το επιτραπέζιο παιχνίδι κοινωνιολογίας όσο και την πλατφόρμα. Για να μπορέσει να υλοποιηθεί μια τέτοια επιχειρηματική δραστηριότητα, απαιτούνται άριστες γνώσεις σε θέματα πληροφορικής, μάρκετινγκ, σχεδιασμού προϊόντος, διοίκησης ανθρωπίνων πόρων αλλά πάνω από όλα κέφι και μεράκι για την κατάκτηση του στόχου! Τόσο ως εκπαιδευτικοί όσο και ως υπεύθυνοι επιχειρηματικότητας, συγχαίρουμε τα παιδιά μας : Αλεξοπούλου  Ά.-Μ., Δημητριάδης Γ., Κωσταράς Κ., Λυκίδου Σ., Νικάκη Ο., Νικολάου Ν., Παπαδόπουλος Η., Παρασκευάς Δ., Παρασκευάς Ν., Στεργίου Σ., Συλαίου Ε., Τζέλου Ε., Τζιβανόπουλος Μ., Τζιώκα Α., Τσερβένης Ν., Τσιτλακίδης Κ., Φιλαράκου Ε., Χαριτίδου Χ.

Ευχαριστούμε τον εθελοντή-σύμβουλο του ΣΕΝ κύριο Α. Σταματέλο για την πολύτιμη καθοδήγηση της επιχείρησης «PLAY_ SO  by fryganiotis». Χωρίς την ευγενική χορηγία των επιχειρήσεων που με μεγάλη προθυμία χρηματοδότησαν τη δράση της «PLAY_ SO  byfryganiotis» τίποτε δεν θα μπορούσε να επιτευχθεί με τόση μεγάλη επιτυχία !!!

Ελληνικα